fbpx
Pridruži se nam na informativnem dnevu Infinity akademije v četrtek, 05.09.2024 ob 18:00 v PH Unija na Brezovici (več informacij >>)
 
Naslov:Dunajska cesta 159, 1000 Ljubljana
Delovni čas:Pon - Pet: 9.00 - 18.00
Telefon:030 231 347

Poslovni dogodki

Poslovni dogodki so svet zase. Hkrati pa odlična komplementarna dejavnost organizaciji porok. Razširi svoje znanje in ponudbo ter postani vsestranski organizator dogodkov.

POSTANI ORGANIZATORKA POSLOVNIH DOGODKOV
Si želiš ustvariti uspešno kariero kot organizatorka raznoraznih dogodkov? Potem je ta modul zate.

Organizacija poslovnih dogodkov je povsem drugačna od organizacije osebnih dogodkov. Veljajo druga pravila, drugačni pristopi in različni koncepti dela. O tem ti bo iz lastnih izkušenj predavala bivša načrtovalka porok, priznana organizatorka poslovnih dogodkov ter zabavna predavateljica, Nika Močnik.

Organizacija poslovnih dogodkov se odlično ujame z organizacijo porok, saj prvi potekajo izven poročne sezone in so odličen komplementaren vir dela in prihodkov.

Vsa predavanja bodo potekala med 15.00 – 18.00 uro. Vse skupaj bomo opravili 9 srečanj, od tega 4 srečanja v živo, 2 online srečanji in 3 posnetki, katere si lahko ogledate tudi izven zastavljenih ur. 

Za udeležence izobraževanja se bo ustvarila zaprta FB skupina, kjer bodo dostopni posnetki, udeleženci pa bodo lahko zastavljali vprašanja tudi izven časa predavanj.

Kaj vključuje program?
1. uvodni POSNETEK – dostopen v FB skupini v petek, 12. 4. 2024 
– kako bo izgledalo to izobraževanje
– kaj lahko pričakujete tekom izobraževanja
– kako deluje skupina, kako postavljate vprašanja ipd.
 
 
2. srečanje v živo – UVODNO SREČANJE – ponedeljek 15. 4. 2024
– pregled vsebine izobraževanja
– spoznajmo se – kdo je predavateljica Nika, njene izkušnje ter kdo so udeleženci, kakšne vrste dogodkov si želijo delati po zaključenem izobraževanju
– pričakovanja udeležencev
 
 
3. posnetek predavanja – OSNOVE ORGANIZACIJE DOGODKOV – ponedeljek, 22. 4. 2024
– kaj je to dogodek?
– kakšne tipe dogodkov poznamo?
– zlato pravilo treh: namen, ciljna publika, format
– koraki do uspešne organizacije dogodka
 
 
4. srečanje v živo – POSEBNOSTI POSLOVNIH DOGODKOV – ponedeljek, 29. 4. 2024
– razlike med privat in poslovnimi dogodki
– posebnosti sodelovanja s poslovnimi naročniki
– katere partnerje (zunanje izvajalce) potrebujemo
– kakšni so okvirni stroški zunanjih izvajalcev
 
 
5. posnetek predavanja – IZVEDBA / KOORDINACIJA DOGODKOV – ponedeljek, 6.5. 2024
– kako se pripraviti na dobro izvedbo dogodka?
– kaj je to scenosled, zakaj ga pripravimo in kako nam lahko pomaga pri uspešni izvedbi
– magic box ali kaj nam vedno pride prav na dogodku
– kako pripraviti dobro to-do listo za dan izvedbe dogodka
– kako dobro koordinirati in voditi svojo ekipo
 
 
6. srečanje v živo – FINANCE ZA POSLOVNE DOGODKE – ponedeljek, 13. 5. 2024
– stroški in prihodki pri dogodkih
– kako voditi budget in stroškovnik
– izračun lastne cene
– kako postaviti ceno za svoje storitve
– kako pripraviti svojo ponudbo za stranko
 
7. online srečanje – NAVODILA ZA IZVEDBO NALOGE + PRIMERI DOGODKOV – ponedeljek, 20. 5. 2024
Na tem srečanju udeleženci prejmejo navodila za izvedbo naloge – organizacijo svojega lastnega eventa. Udeleženci bodo lahko izbirali med organizacijo SVOJEGA LASTNEGA eventa ali organizacijo dogodka po realnih povpraševanjih, ki smo jih prejeli v podjetju. Udeleženci bodo v okviru naloge morali pripraviti celoten plan organizacije dogodka in koordinacije dogodka, ni pa potrebno, da se dogodek dejansko izvede. Udeleženci dobijo vsa potrebna navodila, kako se naloge lotiti ter kaj vse bodo morali pripraviti. 
 
Dodatna vsebina tega srečanja pa je tudi predstavitev primerov Nikinih lastnih dogodkov: konferenca World of Synergy 2019, odprtje nove poslovalnice in obletnica podjetja Adrialab/Synlab, spletni dogodek za Boehringer, konferenca TEDxLjubljana, konferenca Speak up, konferenca TEDxVelenje, Poslovni dogodek za pravne osebe ABANKA, dobrodelni dogodek Božični čudež, hibridni dogodek World of Synergy Confluence 2020, izobraževanje Mladost je/ni norost!, skupščina AHK.
 
 
8. online srečanje – ODPRTO SREČANJE ZA VPRAŠANJA – ponedeljek, 27. 5. 2024 
Srečanje, namenjeno vprašanjem udeležencev. Vprašanja so lahko glede izvedbe naloge ali karkoli glede vsebine, kar še nismo obdelali. 
 
 
9. zaključno srečanje v živo – PREDSTAVITEV LASTNIH DOGODKOV in PODELITEV DIPLOM – ponedeljek, 10. 6. 2024
Srečanje bomo začeli s predstavitvijo lastnih dogodkov, ki so jih pripravili udeleženci. 
Izobraževanje zaključimo s podelitvijo diplom novim organizatorjem poslovnih dogodkov. 
https://infinityevents.si/wp-content/uploads/2020/10/shadow_leaves_04.png

CENIKMožnosti plačila

ENKRATNO PLAČILO
630€
  • Plačaj izobraževanje v enem obroku.
DVOMESEČNI PLAN
2x 315€
  • Plačaj izobraževanje v dveh mesečnih obrokih po 315 EUR. Velja za prijave do 12.4.2024. Obroki si sledijo mesečno.
TRIMESEČNI PLAN
3x 210€
  • Plačaj izobraževanje v treh mesečnih obrokih po 210 EUR. Velja za prijave do 1.3.2024. Obroki si sledijo mesečno.