Poslovni dogodki so svet zase. Hkrati pa odlična komplementarna dejavnost organizaciji porok. Razširi svoje znanje in ponudbo ter postani vsestranski organizator dogodkov.
POSTANI ORGANIZATORKA POSLOVNIH DOGODKOV
Si želiš ustvariti uspešno kariero kot organizatorka raznoraznih dogodkov? Potem je ta modul zate.
Organizacija poslovnih dogodkov je povsem drugačna od organizacije osebnih dogodkov. Veljajo druga pravila, drugačni pristopi in različni koncepti dela. O tem ti bo iz lastnih izkušenj predavala bivša načrtovalka porok, priznana organizatorka poslovnih dogodkov ter zabavna predavateljica, Nika Močnik.
Organizacija poslovnih dogodkov se odlično ujame z organizacijo porok, saj prvi potekajo izven poročne sezone in so odličen komplementaren vir dela in prihodkov.
Vsa predavanja bodo potekala med 16.30 – 20.00 uro. Datumsko pa smo jih razporedili tako:
predavanja Nike Močnik
Programski sklopi
Sklop 1: Različni tipi poslovnih dogodkov
Sklop 2: Razlike med osebnimi in poslovnimi eventi
Sklop 3: Posebnosti sodelovanja s poslovnimi naročniki
Sklop 4: Osnove organizacije poslovnih dogodkov
Sklop 5: Ocena stroškov dogodka
Sklop 6: Kdo so naši poslovni partnerji oz. podizvajalci
Sklop 7: Kako postaviti ceno za svojo storitev
Sklop 8: Kako dobiti naročnike
Sklop 9: Podrobno: Konference, poslovni sestanki
Sklop 10: Podrobno: Izobraževanja in seminarji
Sklop 11: Podrobno: Teambulidingi
Sklop 12: Poslovni bonton