Nauči se strokovne in inovativne organizacije poslovnih dogodkov


Sem Iza
Certificirana organizatorka dogodkov, s 5 letnimi izkušnjami na področju organizacije in 13 letnimi izkušnjami na področju izobraževanja.
Sodelovala sem s poslovnim Združenjem YES, za katerega sem organizirala in izvedla več kot 100 manjših in večjih poslovnih dogodkov, med drugim dve dobrodelni dražbi, organizirala sem vse AIDEA podkast dogodke v živo v zadnjih treh letih in v preteklem letu izvedla več celodnevnih poslovnih konferenc za podjetje Prosperia.
Moja filozofija
“Držim se načela DREAM-PLAN-DO. Verjamem v praktično učenje skozi realne primere. Moja izkušnja iz terena mi omogoča, da delim ne le teorijo, ampak tudi konkretne rešitve za izzive, s katerimi se boste srečali pri organizaciji poslovnih dogodkov.”

Nataša Hartman
Vodja trženja in razvoja poslovanja pri Prosperia – podjetju za organizacijo dogodkov v energetiki

Alenka Bezjak Mlakar
Soustanoviteljica in izvršna direktorica pri MeetPoint – platformi za organizacijo dogodkov
Vse, kar morate vedeti o modulu
06.01.2026
V živo
08.01.2026
online
13.01.2026
online
15.01.2026
online
20.01.2026
online
22.01.2026
online
27.01.2026
online
02.02.2026
online
05.02.2026
V živo
*Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu
Organizacija velikih poslovnih konferenc s fokusiranjem na vsebino, logistiko in vtis
Načrtovanje aktivnosti za krepitev timskega duha in medsebojnih odnosov
Izobraževalni dogodki z interaktivnim pristopom in praktičnim učenjem
Ustvarjanje priložnosti za poslovno povezovanje in izmenjavo izkušenj
Predstavitev novih produktov ali storitev z učinkovito medijsko pokritostjo
Organizacija slovesnih dogodkov, nagrad in praznovanj poslovnih dosežkov
Načrtovanje in izvedba dobrodelnih dogodkov z namenom zbiranja sredstev in podpore
Organizacija večdnevnih dogodkov za sprostitev, razvoj in krepitev timskih vezi
Načrtovanje in izvedba podkastov za poslovno komunikacijo in delitev strokovnih vsebin
9 srečanj, ki vas bodo vodila od teorije do prakse
📌 Vsako srečanje vključuje mini projektne naloge – udeleženci sproti načrtujejo svoj namišljeni ali realni poslovni dogodek, ki ga do zadnjega srečanja predstavijo kot celovit projekt.
Vsak udeleženec prejme koristna orodja in podporo
Skrbno izbranih ponudnikov za različne vidike organizacije dogodkov – prihranite čas pri iskanju zanesljivih partnerjev
Zbrani digitalni pripomočki in aplikacije, ki vam bodo olajšali organizacijo dogodkov – od načrtovanja do izvedbe
30-minutno individualno online svetovanje kadarkoli v letu 2026 po zaključenem modulu – vaša podpora tudi po koncu programa
Profesionalno fotografiranje poslovnega portreta na zaključnem srečanju
Dostop do ekskluzivne WhatsApp skupine za izmenjavo izkušenj, vprašanj in podpore med udeleženci
Uradno potrdilo o uspešno zaključenem izobraževanju in opravljeni projektni nalogi
Pridobi znanje o organizaciji poslovnih dogodkov po najnižji ceni, ki velja do 30.11.2025!
Od 1.12.2025 naprej velja redna cena v enkratnem znesku 660 EUR ali 3×225 EUR.
Mesta so omejena. Cena vključuje celoten program predavanj.
Kaj pravijo tisti, s katerimi sem sodelovala…
Začnite svojo pot v januarju 2026 in pridobite znanje, ki ga tržišče potrebuje
Začetek: Januar 2026
Prvo srečanje: 6. januar 2026
Imaš vprašanja?
Piši nam na info@porocna-akademija.com
